
Fra Breaking Dawn bogen må det være Jacob Black!
Min ynglingsfigur fra Breaking Dawn bogen er selvfølgelig Jacob Black. De fleste vælger efterhånden Edward Cullen (som jeg også forstår), men hvis man ser lidt nærmere på Jacob Black så vil man kunne se en mand/dreng som virkelig følger sine menneskelige følelser. Igennem Twilight historien går Jacob igennem en udvikling der fører ham fra en teenager dreng til en ung mand. Han har aldrig haft en mor i hans liv og det meste af livet har gået med at passe hans far som sidder i kørestol. Det er et ansvar de fleste drenge i dag aldrig ville kunne klare. Da han møder Bella, er Jacob hendes bedsteven. Der er ikke en ting han ikke vil gøre, for at holde hende klar. Det at han får følelser for Bella og ikke vil lade hende blive forvandlet til en vampyr er kun menneskeligt og bunder i dyb kærlighed 🙂
Jacob Black er min ynglings på grund af mange ting! Dem foroven er kun nogle få af dem.
Carla
Deltag i Twilight konkurrence: Hvem er din ynglingskarakter?









Jeg er ved at blive helt forelsket i Jacob Black! Hahah ved sker der for mig. Jeg ved det her lyder underligt men han lyder virkelig som en sjæleven, en perfekt sjæleven. Også tænker man lidt om man mon selv kommer til at møde sin helt store sjæleven! 🙂 Altså og Bella Swan møder endda to! 🙂
jeg elskr jacob jeg syndes helt klart at hun skal velge edward men mest jacob kan i ikke se det i alle filmne reder jecob hende fx når hun er ved at drukne og så vider…….