Deltag i den næste Twilight event / Twilight komsammen i København.
[wpgmappity id=”3″]
Er du klar til den næste Twilight event / Twilight sammen? Tilbring en dag med en masse Twilighters og deltag i snak og forskellige konkurrencer indenfor Twilight universet! Sjovt nok så er det samme dag som Kristen Stewarts fødselsdag!
Information og tidspunkter
Så er vi tilbage med et nyt Twilight Komsammen i København. Vi mødes som bekendt i Nordisk Film A/S Kantine, på Mosedalvej 14, 2500 Valby. Der vil vi hygge helt fra kl. 13-17.
Temaet vil være Kristen Stewart fødselsdag, så der vil være lagkage, fødselsdagsang. Da det jo stadig er et Twilight Komsammen, vil der selvfølgelig stadig være en masse Twilight ting.
Har I en lille ting med som I gerne vil give til Kristen i anledning af hendes 21-års dag, kan I bare tage den med, så sørger vi for at tingene bliver sendt til hende i samlet pakke.
Udover det, holder vi som altid nogle konkurrencer og denne gang kan vi afsløre at der kommer en konkurrence, der går ud på selv at skrive Kristens fødselsdagssang, reglerne lyder således:
1. Sangen skal omhandle Kristen og Twilight
2. Sangen skal være engelsk
3. Det skal være en melodi alle kender (Happy Birthday etc.)
Så forbered dig hjemmefra!
Skriv en fed fødselsdagssang, måske vinder du. Hvis dette er tilfældet vil vi allesammen synge din sang til Kristen på kamera og så vil sende videoen til nogle af stjernerne på Twitter el. og måske vil de vise videoen til hende. Desuden vil vinderen selvfølgelig også blive belønnet med en præmie.









Glæder mig vildt meget:-)
Skal SÅ meget med xD
Kommer selvfølgelig!
Glæder mig til at møde andre twilight fans 🙂
Jeg kommer helt klart! 😀
Kommer heeeeelt klart! 😀
Og det er d. 9. april, right?
hvis der er nogen som bor i Hørsholm/Kokkedal området vil jeg gerne følges med nogen super seje twilightfaaans? (:(:
Gldæer mig til at se jer, xxx
ej, jeg håber jeg kan kommepå helt over på langeland, men håber på at kunne sove hos min moster. 🙂
hey:-D
Ville SÅ gerne med, men er på ferie 🙁
kh team_edward
hvornår er det???
Yirr!
Team Edward <3
Skal melodien også være engelsk, eller er det ligegyldigt?(:
Gammel event 🙂 Se dato.