
Bella fra Breaking Dawn bogen
Bella Cullen fra Breaking Dawn bogen
Min yndlings person i Breaking Dawn bogen er Bella, fordi at hun er så kærlig, overraskende og klodset, som jeg også synes jeg selv er. Alle kan se sig selv som Bella, den er jo skrevet i jegperson, men jeg synes også at jeg kan se mig som Bella når jeg ikke læser i bogen. Jeg elsker også Edward meget, meget højt, men Bella er jo ligeså vigtig som ham, ligeså vigtig som alle de andre. Hun er fantastisk, både som datter, kone, mor og ven, altid loyal, modig og dejlig. Især elsker jeg hende som mor, fordi at hun er så omsorgsfuld over for Renesmee i Breaking Dawn – lige som en mor skal være. Hun vil gerne gøre alle glade, tænker ikke på sig selv, det kan jeg også godt lide.
Hun er jo det hele – uden Bella ville Twilight ikke være det samme overhovedet, derfor skal hun have prisen for min yndlings person i Breaking Dawn. ![]()
Hilsen Mathilde
Deltag i Twilight konkurrence: Hvem er din ynglingskarakter?









Det syntes jeg også. Bella var et dejligt menneske, og er en dejlig/kærlig vampyr.