Twilight filmen

Læs anmeldelser af Twilight filmen

Twilight er en af de bedste kærlighedsfilm længe.

Hvordan skal man beskrive en følelse, som er så svært at begribe og forklare?
Sådan havde jeg det efter, at jeg trådte ud af biografen da jeg havde set Twilight filmen. Musikken og stemningen var så intens og man kunne tydelig mærke den stærke kemi imellem Bella og Edward. Det må være enhver persons drøm, at havde et lignende forhold. Hvis man er til kærlighedsfilm og man holder af en smule fantasy så er Twilight den perfekte film!

Twilight filmen får 6 ud af 6 stjerner.
Twilight anmeldelse af “Ukendt”.

OMG! Jeg elsker Twilght!!!

Twilight er en af mine absolut ynglingsfilm! Jeg har alle Twilight filmene derhjemme og kan ikke gå en måned uden af se en af dem! Twilight er selvfølgelig min ynglings, fordi det var her jeg blev introduceret til Twilight universet. Robert Pattinson og Kristen Stewart gør det så fantastisk som Edward Cullen og Isabella Swan! Kan man lide kærlighed, vampyrer og ENDNU mere fantastisk kærlighed, så er Twilight en MUST!!!

Twilight filmen får 6 ud af 6 stjerner
Twilight anmeldelse af Sofie Larsen

Slap nu lidt af – Twilight er ok og så er det det.

Twilight fans bliver ved og ved, med at snakke om Twilight og hvor meget filmen/historien har betydet i deres liv – Slap nu lidt af. Jeg er den generation af Twilight fans, som læste bøgerne før filmene Twilight, New Moon og Eclipse. Allerede inden jeg skulle ind for, at se Twilight vidste jeg godt at filmen UMULIGT, ville kunne leve op til bogen – ligesom den hellere ikke gjorde. Robert og Kristen gør det godt som Edward og Bella, men de vil ALDRIG kunne leve op til Twilight bogens Edward og Bella. Musikken rammer filmen tilgengæld rigtig godt. Stemningen er dyster, romantisk og smuk.

Twilight filmen får 4 stjerner ud af 6
Twilight anmeldelse af Louise Øster

Twilight filmen er klart den bedste i Twilight Sagaen

Jeg har set Twilight, New Moon og Eclipse. Ud af de tre er Twilight min favorit. Det er svært, at forklare hvorfor men stemningen er så smuk og dyster. Robert Pattinson spiller Edward Cullen så godt, at man får lyst til at se filmen igen og igen. Kemien imellem Bella og Edward er også utrolig stærk, hvilket er meget vigtigt da de fylder så meget i historien. Twilight er min ynglingsfilm og den slår til enhver tid andre kærlighedsfilm som fx. Titanic. Soundtracken til filmen er fantastisk og jeg synes at det er rigtig fedt, at det danske band Blue Foundation er med!

Twilight filmen får 6 ud af 6 stjerner
Twilight anmeldelse af Nanna Riis

7 Responses to Twilight filmen

1. Twiheart1 skriver:

Elsker den. især som bog… Det er den mest mystiske, og hemmelighedsfulde.. elsker den. Jeg læste bogen før filmene og bogen er noget bedre end filmen, men jeg elsker virkeligt, skuespillerne. de gør det virkeligt flot 🙂

2. The Vampire skriver:

Jeg synes helt ærligt at bogen er 1000 gange bedre end filmen! ;D

3. Anonym skriver: